divendres, 6 de desembre del 2013

Pastís de moniato

Aprofitem els fruits de la tardor!!
Aquesta recepta és de la revista Cuina i ja el primer cop que la vaig fer em va sorprendre la seva textura tan suau i el seu gust que em recorda la crema. L'heu de tastar!!

Ingredients (motllo de 30x20 cm):

450g de moniatos cuits al forn
110g de mantega
200g de sucre
120ml de llet
2 ous
20g de maizena
Canyella en pols
1 vaina de vainilla

Preparació:

Poseu els moniatos al forn a coure a 180º. Quan estiguin tous, peleu-los i poseu la carn en un bol.


Afegiu-hi la mantega fosa, el sucre, la llet, els ous, la maizena el polsim de canyella i l'interior de la vaina de vainilla. Tritureu-ho tot amb una batedora. Baixeu el forn a 170º i poseu la massa en un motllo previament untat amb mantega. 


Coeu-ho al forn uns 35-40 minuts.



8 comentaris:

  1. Dema el faig te una pinta bonissima!

    ResponElimina
  2. Nunca los probé, pero viendo esta preciosidad que debe de estar buenisima... voy a buscarlos y hacerme esta tarta
    Besos

    ResponElimina
  3. Jo també el vaig fer i ens va encantar!
    L'he repetit més d'un cop i sempre té molt èxit.

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt bonic, trobo! A casa també en vaig fer fa poc, de pastís, quina delícia, el moniato! Petons

    ResponElimina
  5. fa uns anys mai hauria pensat que es podien fer tantes coses amb moniatos, oi?
    T'ha quedat genial, m'agrada molt la textura que sembla tenir, anotarem moniatos pel mercat!
    Petonets i bona setmana,
    Palmira

    ResponElimina
  6. Tal com t'ha quedat m'assembla que el faré!
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  7. Hi! There are certainly a lot of details like that to take into consideration. That is a great point to bring up. I offer the thoughts above as general inspiration but clearly there are questions like the one you bring up where the most important thing will be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment's pleasure, for the rest of their lives.
    jeux de fille gratuit

    ResponElimina
  8. No sóc gens amant del moniato, però com tu dius té aquesta textura semblant a la crema que la veritat és que vénen ganes d'agafar-ne un tallet per brenar.

    Petons

    ResponElimina