dissabte, 14 d’abril del 2012

Risotto de trompetes de la mort i foie

Després de seguir-lo durant molt de temps, participo per primer cop al repte de "La recepta del 15". Aquest més la proposta és d'arrós. Us presento la meva aportació, el foie convina de maravella amb les trompetes de la mort. Ni els nens n'han deixat un grà.



 

 

Ingredients per 4 persones:

4 mesures d'arròs bomba
3 o 4 vegades la mesura d'arròs de caldo
50g de trompetes de la mort seques
1 ceba grossa
Parmesà
Foie

Preparació:

Sofregir la ceba triturada fins que quedi daurada. Afegir a la ceba l'arròs bomba i rossejar-ho una mica.
Afegir-hi les trompetes que previament haurem posat en remull amb aigua.

Posar-hi una mica de caldo (sempre calent) i l'aigua del remull de les trompetes. Coure a foc mig i anar afegint mica a mica el caldo, quan quedi sec posar-hi més caldo. Un cop falti poc perquè estigui cuit l'arròs, afegiu-hi el formatge parmesà. Poseu l'arròs al plat i poseu-hi a sobre el foie. Si preferiu podeu passar el foie un moment per la paella perquè s'enrosseixi. Empolseu amb una mica més de parmesà.

14 comentaris:

  1. Felicitats per la teva recepta i per la teva estrena en la Recepta del 15!
    El teu arròs és dels de menja'm.
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, les teves receptes m'arriben puntualment al correu. No m'en perdo ni una!
      Sussi

      Elimina
  2. Apa, quina il·lusió que t'estrenis pel 15, ens encanta veure cares noves! El risotto de trompetes és un clàssic a casa, però tu el millores amb el toc de foie!! Quina pinta!
    Moltes gràcies per participar!
    Petonets
    Sandra (Els fogons de la Bordeta... no sé perquè no em deixa comentar amb el nostre bloc!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la benvinguda! prova d'afegir-hi el foie i ja em diràs..
      Sussi

      Elimina
  3. Ceps i foie... Quina pinta!!! El provarem!

    Joan & Maria

    ResponElimina
  4. Ni nens ni grans en deixaran ni un grà... Que bo amb aquests ingredients. M´encanta!! petons i bon diumenge.

    ResponElimina
  5. Aquest arròs m'ha conquistat. AMb trompetes de la mort i foie? Èxit assegurat. Almenys a casa! Haha! Em ben apunto aquesta proposta perquè és veu tan deliciosa...
    Moltíssimes gràcies per participar!
    Petonets!

    Marina Xocolata Desfeta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies i felicitats per la iniciativa, espero poder anar-hi participant.
      Sussi

      Elimina
  6. Tinc arrós, tinc trompetes seces i tinc foie... ja tinc plat per la propera setmana! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que t'animis a provar-lo, ja veuràs que amb poques trompetes, cundeixen molt

      Elimina
  7. Això més que un risotto és un pecat capital! En tens un platet per mi?
    petonets

    ResponElimina