dijous, 5 de febrer del 2015

Gofres amb maduixes i nata

A qui no li agraden els gofres?? i no només són un èxit entre els nens. Jo sovint quan venen amics del meus fills a casa els hi faig per berenar. Triomfo segur!!! La veritat és que fa anys vaig comprar una gofrera però queden molt prims. Quan al Lidl vaig veure aquests motllos, tot i tenir la gofrera no em vaig poder resistir i la vaig encertar!! Queden com els comprats, amb aquells forats que s'omplen del farcit tan deliciosos. Avui us proposo a més acompanyar-los amb nata i maduixes, una perdició!!!


Ingredients (8 gofres):

3 ous
150g de mantega a temperatura ambient
150g de sucre
1 paquet de sucre avainillat
3 ous mitjans
300g de farina
3/4 sobre de llevat en pols
300ml de llet
500ml de nata muntada
200g de maduixes (aprox.)


Preparació:

Preescalfeu el forn a 200º. En un bol gros, posem els ous i els barregem amb el sucre i la mantega fins que tinguem una massa sense grumolls. Afegim la vainilla ensucrada, la farina i el llevat en pols. Remenem. Finalment afegim la llet fins que es formi una massa llisa. Si ens queden grumolls, podem triturar-ho amb la batedora. 
Omplim amb la massa els motllos. Els introduïm al forn i els deixem coure uns 20 minuts o fins que estiguin daurats. Un cop refredats, els podeu omplir amb el que més us agradi!! Si us agrada la idea de la nata i maduixes, poseu la nata en una mànega pastissera amb un broquet rissat. Distribuï-la sobre el gofre i repartiu-hi les maduixes a trossos.


12 comentaris:

  1. Estic segura que els amics dels teus fills volen venir sovint a casa teva, amb un berenar així, qui no?? hauré de buscar uns motlles d'aquests i fer-ne a casa, no els he provat mai casolans i segur que estan tremendos, un petó!

    ResponElimina
  2. Hi estic d'acord, aquestes gofres casolanes tenen una pinta deliciosa. Jo també voldria trobar uns motlles com aquests, a veure si tinc sort. Petons.

    ResponElimina
  3. Tinc uns motlles semblants però no els hi he tret partit encara... Aquesta sembla una molt bona recepta!
    Marta

    ResponElimina
  4. Que bons! A casa també quan la polyanna invita amigues sempre els preparo perqué es fan molt ràpid i tu quedes com una mare genial, oi?
    Petons i bon cap de setmana,
    Palmira

    ResponElimina
  5. Quins motlles més xulos! segur que aquests gofres fet a casa milloren els industrials, se'ns dubte! buscarem els motlles i ja tenim recepta, gràcies!

    ResponElimina

  6. Susi; Aquesta perdició, és molt acceptable no?
    Salutacions Susi¡¡ :O)

    ResponElimina