diumenge, 5 de març del 2017

Amanida de canonges i codonyat

Fa uns quants dies el'Oriol va anar a casa del seu amic Pau i la seva mare ( i amiga meva) Carme li va preparar una amanida que li va encantar. Evidentment no he trigat gaire a fer-la. Com que està boníssima aquí us la comparteixo. Els fruits secs els podeu canviar per unes pipes salades que queden molt bé també, jo el primer dia les hi vaig posar però avui no en tenia..


Ingredients (4 persones):

1 bossa de canonges
1/2 bossa de rúcula
Formatge de cabra
Codonyat
Anous o pipes pelades
Oli d'oliva extra verge
Vinagre de módena
Sal

Preparació:

Poseu els canonges i la rúcula en una plata fonda. Afegiu-hi el formatge  i el codonyat tallat a daus. Escampeu per sobre les anous tallades a trossos. Amaniu-ho amb l'oli, el vinagre i la sal. 


4 comentaris:

  1. Ben bona i força original aquesta amanida!
    Besos y feliz semana,
    Palmira

    ResponElimina
  2. Però qui es pot resistir, quina amanida més bona que has preparat, la combinació de ingredients em sembla ideal.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Aquesta és la meva amanida preferida. Canonges, formatge de cabra, codonyat i nous, jo hi afegeixo uns granets de mangrana ;-)
    Petonets

    ResponElimina